Nog steeds in Spanje - Reisverslag uit Logroño, Spanje van meesterhenk - WaarBenJij.nu Nog steeds in Spanje - Reisverslag uit Logroño, Spanje van meesterhenk - WaarBenJij.nu

Nog steeds in Spanje

Door: meesterhenk

Blijf op de hoogte en volg

18 Mei 2011 | Spanje, Logroño

Logrono km 2142
Al weer een etappe. Jullie moeten me eigenlijk zien internetten. Ik zit voor een BBQ , die uiteraard niet aan is, en heb de laptop erin geplaatst. Ik heb een krant als muismat. Het weer is heerlijk dus in de blote barst. Ik begin nu pas te wennen aan de echte camino.Heel veel lopersen zelfs een pelgrim "te paard". Dat geeft een speciaal gevoel. Het is net alsof je naar Zwitserland op vakantie wil en eerst heel Nederland en Duitsland door moet. Leuke landen maar daar kwam je niet voor. Leuke dingen te zien maar... Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel.
Vandaag een wat kortere etappe. Dat komt omdat wij in plaatsjes ook dingen gaan bekijken. Mijn maat Jos is een echte doorfietser en ik weet ook niet of wij nog lang samen zijn. Ik lees me in ( zoals altijd in vakanties ) en Jos niet. Hij vraagt zich voortdurend af hoeveel km. we op een dag kunnen maken. Ik leg hem uit dat ik daarvoor niet helemaal naar Spanje gefietst ben. Ik wil ook graag wat zien. Hij is aan een kant behoorlijk doof en hoort aan de andere kant weinig. Voor de kenners: een beetje een B2 gevoel.
Afgelopen nacht hebben we dus in een auberge geslapen. Daar is een grote slaapzaal met zo'n 30 stapelbedden. Het lijkt een beetje militaire dienst / schoolkamp. Mannen en vrouwen door elkaar, heel gezellig. Helaas mocht dit met schoolkamp niet meer. Bevel van hogerhand. Toen ik nog de baas

  • 18 Mei 2011 - 16:35

    Linda En Mama:

    Hoi Pap, leuk zo'n B2 aan je zijde...! Hier gaat alles goed. Alleen het weer is 10 graden koeler, geen zon en veel wind. Maar het zou beter worden.
    De pimpels zijn nog niet uitgevlogen.
    Groetjes van ons. Je krijgt de groeten van Joke Booij en Dini.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Logroño

Actief sinds 06 Maart 2011
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 45104

Voorgaande reizen:

26 April 2011 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: