Op mijn verjaardag in Spanje - Reisverslag uit Madrid, Spanje van meesterhenk - WaarBenJij.nu Op mijn verjaardag in Spanje - Reisverslag uit Madrid, Spanje van meesterhenk - WaarBenJij.nu

Op mijn verjaardag in Spanje

Door: meesterhenk

Blijf op de hoogte en volg

20 Mei 2011 | Spanje, Madrid

Castrojeriz 2413 km van huis
Hoi luitjes,
Wel speciaal om in Spanje te zitten als je jarig bent zonder familie. Ik wist van te voren dat ik niet thuis zou zijn dus ik moet niet zeuren.
Wat mij de laatste dagen al was opgevallen is dat er zo veel pelgrims te voet zijn. Gelukkig had ik een tent mee dus we kunnen vannacht pitten. Alle albergues vol.
En ik zit nu op internet, voordeel van een camping.En het barst hier van de Nederlanders. In de albergues zit er bijna nooit een. Veel lopers / loopsters uit Spanje.Nogmaals, ik heb daar zeer veel bewondering voor.Vroeg naar bed en om 6 uur ( of eerder ) al weer aan de wandel.Uitslapen zit er dus nooit in. Om een uur of 5 beginnen de eersten al te rommelen.
De laatste 2 dagen heb ik geweldige dingen gezien. Vooral de kathedralen van St. Domingo én Burgos vond ik echt geweldig. Ik heb een stel foto's gemaakt en ik zal en wat opnemen in dit verslag. De vorige keer mislukte het een beetje dus eerst wat uit Frankrijk en daarna vanaf Logrono.
Ik probeer er een paar leuke op te nemen. in ieder geval die waarvan ik denk dat jullie dat ook leuk vinden.
Vandaag kwam ik een bord tegen... nog ruim 500 km. naar Santiago. Het schiet dus op. In Burgos zag ik ook nog een stel schoolkinderen in dezelfde kleding lopen. Dat is iets wat achter mij is. Iets uit een vorig leven.De juf moest nog optreden en toen dacht ik.... Ik wens alle fietsers bij Bodyfit veel oefenplezier. Een bergje, kom eens naar Spanje, daar kom je aan je trekken. Gelukkig hoefde ik de Doruspet al een tijd niet meer op dus.... blij dus.
Drink vanavond allemaal maar iets maar niet op mijn kosten.
Groetjes,
Henk

  • 20 Mei 2011 - 17:36

    Joyce:

    Hoi Henk,

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag !!! Fantastisch om je zo te kunnen volgen. En ik toch altijd denken dat je een digibeet bent. haha niet dus.
    Heel veel succes met de laatste loodjes naar Santiago. Veel plezier en proost !!

    Groetjes,
    Joyce

  • 20 Mei 2011 - 18:19

    Marieke:

    Hoi Henk,

    Van harte met je verjaardag en wat een bijzondere manier om dit te vieren!

    We missen je wel hoor! Je weet niet wat je ziet als je langs komt op de nieuwe school. Ik heb de complimenten van de koningin mogen ontvangen!

    Heel veel succes verder!
    Groetjes Marieke

  • 21 Mei 2011 - 18:12

    Marja:

    Hoi Henk,

    Nog van harte met je verjaardag! Leuk om je reisverhalen te lezen. Succes nog met de laatste kilometers tot Santiago! En ik zie je wel weer op de fiets bij de Trimaran.

    groetjes Marja

  • 21 Mei 2011 - 20:29

    Lia:

    Hoi Henk, alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Fijn dat het zo goed met je gaat. Doe je soms met een wedstrijd mee omdat je al zo ver bent.
    DIt weekend was ik lichtelijk gevloerd na de verhuizing maar het is prachtig geworden. Ik had dit niet willen missen. Mijn FPU is aangevraagd en goedgekeurd dus ik streep de dagen nu ook af.

    Nog een fijne reis, groetjes Lia en natuurlijk ook van Henk

  • 21 Mei 2011 - 20:29

    Ester:

    Ha die papa, als ik het goed zie, begin je er behoorlijk afgetraind uit te zien! Zet hem op, je bent al erg ver, nog even doorbijten. Geniet ervan!

    Ester en de rest

  • 21 Mei 2011 - 21:07

    Gerard:

    Hallo Henk,
    Sorry maar ik heb je verjaardag even gemist,maar als nog van harte gefeliciteerd, en die paar kilometers naar Santiago is nu nog een makkie voor zo'n jonge vent als jij.
    Vandaag ben ik even lekker wezen vissen op zee,twintig makrelen gevangen en vanavond nog gerookt.
    Is wat anders als fietsen maar net zo leuk.
    Succes ,en heeeel veel plezier.

    Groeten Gerard.

  • 22 Mei 2011 - 08:06

    Monique Nederstigt:

    Alsnog van harte gefeliciteerd! Klinkt als een hele mooie reis.
    Succes met fietsen en ik blijf het volgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Actief sinds 06 Maart 2011
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 45125

Voorgaande reizen:

26 April 2011 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: