nog steeds in Logrono - Reisverslag uit Logroño, Spanje van meesterhenk - WaarBenJij.nu nog steeds in Logrono - Reisverslag uit Logroño, Spanje van meesterhenk - WaarBenJij.nu

nog steeds in Logrono

Door: meesterhenk

Blijf op de hoogte en volg

18 Mei 2011 | Spanje, Logroño

Helaas is er een stuk van mijn verslag niet geplaatst dus ga ik even verder.
Gisteravond heerlijk gegeten. We hadden een pelgrimsdiner in een cafë. Kleedje erop, 11 stoelen eromheen, 8 nationaliteiten een een kokkin type Mil die ons heerlijke gerechten voorschotelde. Echt leuk om zoiets een keer mee te maken en... we aten als schooiers. We waren ook uitgehongerd na zo'n vermoeide dag. Vis, patat, linzensoep, warme stukken snijbonen, heerlijke balletjes vlees, soort macaroni.... te gek en dat voor 10 euro. Proberen we nog een keer. We nemen nu de tent droog mee zodat die een tijdje in de zak mag blijven zitten.
Het landschap is hier heel heuvelachtig. Ik snap nu in ieder geval waarom die Spanjaarden zo goed in de bergen zijn. Het komt niet alleen door de dokter uit Madrid, ze weten niet beter of er zijn heuvels. Er zitten hier ook veel vogels. Vooral de putters en de wouwen vallen op. Zelfs de roodborsttapuit heb ik gezien. Ook staan er veel planten in bloei. Kortom, het bevalt me prima.
Nu nog wat foto's en... tot de volgende keer. Henk

  • 18 Mei 2011 - 17:11

    Arnoud ON:

    Hè hè eindelijk herkenbare foto's!! Qua weer ook niet te klagen denk ik zo..
    Ik hoor niets over zadelpijn gelukkig! Je hebt toch wel slingers mee voor de 20e??

  • 19 Mei 2011 - 09:42

    Gerard:

    Hoi Henk,
    Mijn ervaring in Spanje is dat er niet zoveel Spanjaarden op de fiets gaan,het zijn meer die maffe Hollanders.
    Maar geniet er van en wat je omhoog gaat moet je ook weer naar beneden .
    Groetjes Gerard.

  • 19 Mei 2011 - 19:48

    Jaap:

    In die slaapzaal met dertig stapelbedden was het waarschijnlijk wel een heel orkest 's nachts waarschijnlijk. Hoe zit het met resversemateriaal voor de fiets? Veel succes verder en goed weer.

  • 20 Mei 2011 - 05:03

    Rob:

    Gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een rust/feestdag van. Geldt ook voor jarige broer Leo. Wat een reislustige familie. Maar goed dat er nog iemand werkt...........:-)

  • 20 Mei 2011 - 05:50

    Noor:

    Henk, gefeliciteerd met je verjaardag en met de afgelegde kilometers! Wat ga je al snel; je doel bijna.....groetjes.

  • 20 Mei 2011 - 08:20

    Roel Schelhaas:

    Hallo Henk,
    Je bent ongeveer op de helft van de af te leggen afstand, als ik het goed heb. Ongelooflijk! Uit je verslagjes kan ik wel opmaken dat je enorm geniet en dat doe je goed. Ik wens je nog veel plezier en ik volg je reis.
    Groet, Roel

  • 20 Mei 2011 - 08:35

    Arnoud ON:

    Gefeliciteerd met je verjaardag! Hopelijk hebben de pelgrims nog een liedje voor je gezongen...
    LEUK slaapzalen? Hopelijk heb je oordoppen en wasknijpers bij je..
    Have fun!

  • 20 Mei 2011 - 10:54

    Neef Erik En Moeder:

    Gefeliciteerd kanjer.

  • 20 Mei 2011 - 11:20

    Tamara:

    Henk, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Dat er nog maar vele van zulke actieve jaren mogen volgen!
    Geniet van een mooie dag!

    Groetjes Tamara

  • 20 Mei 2011 - 11:23

    Tamara:

    Henk, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Dat er nog maar vele van zulke actieve jaren mogen volgen!
    Geniet van een mooie dag!

    Groetjes Tamara

  • 20 Mei 2011 - 15:45

    Bart En Marian:

    Gefeliciteerd je hebt er toch wel een rustfeestdag van gemaakt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Logroño

Actief sinds 06 Maart 2011
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 45103

Voorgaande reizen:

26 April 2011 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: